Subject: FW: Rehepapi põik 2 Sademevee juhtimise lahenduse küsimus
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Nov 2024 14:36:49 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Jaan <[email-masked]>
Sent: Wednesday, November 20, 2024 2:31 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: Rehepapi põik 2 Sademevee juhtimise lahenduse küsimus

Tere

Saadan Rehepaki põik 2 kavandatava sademevee juhtimise lahenduse eskiisi,
millest telefonis rääkisime.

Parimat,

Jaan Prost-Kängsepp

56257666

AD Projekt OÜ

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.